Simpsonovi měli zachránit americkou poštu, lidé je nechtěli olizovat

682 milionů neprodaných poštovních známek. Takový je konečný účet pokusu, kterým se americká pošta pokusila vybřednout z červených čísel. Druhdy po Elvisovi nejpopulárnější Američané přestávají táhnout. Poštu nezdařený pokus přišel na více než milion dolarů nákladů.

Americká centrální pošta kongresové komisi přiznala za minulý fiskální rok ztrátu ve výši 15 miliard dolarů, v posledním čtvrtletí pak dalších pět miliard.

simpsons

 

Management se pokusil vzbudit mezi Američany zájem o starou dobrou neelektronickou poštu prostřednictvím edice známek se Simpsonovými. Takové bylo alespoň doporučení dohlížecí skupiny, složené z “obyčejných lidí.” Zdá se, že to byla rada opravdu k nezaplacení.

Sázka na známé tváře přitom zatím vždycky vyšla, jak ukazuje například série známek s portrétem Marilyn Monroe, které byly ve své době trhákem.

Advertisements

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s