Oblý byznys: Kozy prodávají, ženy nakupují a děti se dívají na porno

Heslo “kozy prodávají” je možná sexistické, ale funguje bezchybně. Zpola odhalený výstřih se stal oficiální obchodní metodou i v poněkud prudérnějším zámoří. S úspěchem ho lze uplatnit ve styku s potenciálními zákazníky už od šesti let věku. Tehdy se totiž děti začínají dívat na porno.

Velkoryse – byť poněkud konspirativně – pojaté školení na způson workshopu uspořádala uzavřená profesní síť PTTOW v rámci každoročního setkání mladých obchodníků. Hvězdami programu nebyli manažeři, ale pro tento účel najatí profesionálové a hlavně profesionálky z lasvegaského klubu The Act.

3009553-poster-1920-the-business-case-against-booth-babes

Bylo se nač dívat (VIDEO): i to nejzabedněnější manažerské embryo muselo pochopit, že ve styku se zákazníkem – mužem představuje hluboký výstřih obchodnice skutečně pádný argument. Cílová skupina je ale malá – osmdesát procent výdajů prochází rukama žen. Zatímco pětina zákazníků zírá na kozy, čtyři pětiny jich udržují ekonomiku v chodu. Vzhledem k tomuto faktu je paradoxní, že marketing a kreativu ovládají především muži.

Rozumět ženám se kreativci začínají učit sledováním pornografie v šesti letech, o dva roky později začíná mladý manažer flirtovat. Díky tomu potom svým podřízeným může naordinovat ty nejúčinnější obchodní metody, zacílené na skupinu zákazníků, která se zmenšuje a zmenšuje a není vyloučeno, že nakonec zcela zmizí. Komu budou kozy co prodávat pak zatím není známo.

Advertisements

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s