Facebook je mrtvý: Omladině v počtu 156 kusů se z něj chce zvracet

Nejrozšířenější světová sociální síť se odcizila generaci současných teenagerů. Pro dospívající uživatele je Facebook mrtvý a páchne tak, že se z toho chce zvracet. Výzkumy uživatelského prostředí jsou pro přerostlého kluka v manažerském křesle Facebooku čím dál neradostnější.

Mark Zuckerberg poslední dobou vůbec neprožívá nejlepší časy. Pokud se jeho jméno objeví v médiích, nebývá to v kladných souvislostech, nepočítáme-li oslavu půldruhého milionu lajků na stránce Zuckerbergova psiska.

fcb

Na druhou stranu reprezentativní studie, která sugestivně líčí odpor mladých k Facebooku, stojí na datech získaných od 156 teenagerů, což, přiznejme si, není mnoho. Na negativní publicitu to ovšem stačí; po rezignaci Larry Yu je navíc vnější komunikace Facebook bez hlavy.

Manažery Facebooku by mohlo jakž takž těšit, že se výkony sociální sítě na burze stabilizovaly. Nesmí se ovšem připomínat jak velká očekávání Facebook při svém vstupu na burzu vyvolával. Jako doporučená četba se doporučujen teoretická literatura o internetových bublinách.

Advertisements

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s